عقدقرارداد دولتی


سلام. قبل از هرچیز لازم میدانم بخاطر مشاوره و زحمات از تمامی دست اندرکاران تشکر کنم.
دارای یک شرکت خصوصی هستم که یک قرارداد دولتی بسته ام و الآن بخاطر برخی مشکلات دچار مشکل شده ام و می خواهم بدانم از لحاظ قانونی می توانم باتوجه به موارد زیر به حقم دست پیدا کنم یا خیر؟
1- قرارداد بنده دو ساله مشروط بر تمدید با شرکت بنده در صورت ادامه ی طرح بوده است البته با شرایط جدید پس از دو سال.
2- اجرای قرارداد بدلیل پاره ای مشکلات از سوی کارفرما بمدت 6 ماه تقریباً تعلیقی بوده و عملاً درآمدی حاصل نگردید و از آن پس بدلیل تصمیم مدیر سازمان دولتی یک طرح بخشودگی 8 ماهه برای زیر مجموعه های شرکت( که می بایست ماهانه حق السهم پرداخت می کردند) به اجرا درآمد که عملاً این مدت شرکت نه تنها صرف هزینه داشت ازطرفی درآمد هم نداشت.
3- مدیر سازمان دولتی به برخی از تعهدات خود که البته در قرارداد آورده نشده ولی در صورتجلسات به ثبت رسیده عمل نکرده و هیمن امر بر برخی محاسبات درآمدی ما را متضرر نموده است.
4- در پایان قرارداد ، شرکت حدوداً بالای 40 میلیون تومان هزینه و حدوداً 8 میلیون درآمد داشته که با این احتساب بالای 30 میلیون ضرر داشته است .
5- در متن قرارداد آورده شده که سهم سازمان دولتی 40درصد از درآمد خالص شرکت می باشد و سازمان تحت الاجبار 40 درصد آن 8 میلیون را از شرکت اخذ کرده و مورد درآمد خالص را نادیده گرفته است.
5- از آنجائیکه دراین مدت شرکت سرمایه گذاری و صرف هزینه داشته و وضعیت کنونی بگونه ای است که به درآمدزایی می توان امیدوار بود اینک در تمدید قرارداد سازمان دولتی سنگ اندازی و بهانه های مختلفی می آورد و با گذشت بیش از 6 ماه از تاریخ قرارداد هنوز قرارداد جدیدی عقد ننموده و وضعیت ادامه ی کار شرکت در بلاتکلیفی می باشد ضمن آنکه توجه به ادامه کار مستلزم یک سری هزینه های دیگر است که نمی دانیم انجام بدهیم یا خیر زیرا ممکن است قرارداد عقد نشود از طرفی انجام ندهیم در کار با مشکل مواجه می شویم.
6- بصورت شفاهی عنوان شده بود(چند ماه قبل از اتمام قرارداد) برای جبران خسارت شرکت تمدید قرارداد بیش از سه سال صورت خواهدپذیرفت اما اینک ضمن بهانه های جورواجور، می گویند مدت تمدید قرارداد نمی تواند بیش از یکسال باشد. درحالیکه در شرایط ایده آل و مدت قرارداد سه ساله تازه شاید بتوانیم جبران ضررهای خود را بنمائیم.
7- توضیحاً اینکه اجرای قرارداد یک طرح نوع در سطح شهر بوده که تمام تحقیقات و برنامه ریزی ها نیز از جانب شرکت بوده است و در واقع با واگذاری قرارداد طرح ما نیز در اختیار غیر قرار می گیرد.
با عرض پوزش از اینکه موضوع طولانی شد خواستم پیشنهادات شما جویا شوم و آیا در استرداد اولاً 40درصد 8 میلیون و ثانیاً طرح دعوی در استرداد ضررکرد شرکت می توانم موفق باشم و امیدی هست یا خیر؟

با تکشر مجدد - قربانی

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: -
0 پاسخ
3,009 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۱/۰۲/۱۳ ۱۸:۱۱:۴۰