اعتراض به حکم قاضی


سلام
همسرم چند ماهه که خونه رو ترک کرده و من درخواست تمکین دادم،و دادگاه تشکیل شد و همسرم گفت که حاضره به خونه برگرده . ولی قاضی حرف توی دهنش گذاشت و باعث شد که همسرم بگه که تا خونه ی مستقل نگرفتی، من تمکین نمی کنم و قاضی هم حق رو بهش داد و به من گفت که باید خونه ی مستقل تهیه کنی و تازمانی که این کار رو نکردی، زنت میتونه تمکین نکنه. حالا این قاضی باعث شد که بهانه بده دست زنم و من هم اصلا توانایی خرید یا اجاره ی مسکن رو ندارم. ما یک اتاق جداگانه در خونه ی پدرم برای زندگی داریم(که یک در مجزا رو به حیاط داره) که همسرم که دخترعموی من هست، از روز اول میدونست که باید توی همین اتاق زندگی کنه و راضی بود و با رضایت کامل پذیرفته بود که هرچندسال که لازم باشه، توی همون اتاق زندگی کنه، ولی الان زیر حرفش زده و با توجه به حرف قاضی میگه که تا خونه مستقل تهیه نکنی تمکین نمی کنم.
آیا من میتونم به حکم قاضی اعتراض کنم؟؟؟ با توجه به اینکه از نظر مالی توانایی تهیه یا اجاره ی مسکن مستقل رو ندارم، آیا همسرم میتونه تا چندین سال تمکین نکنه؟؟!!!
آخه این چه قانونیه؟؟ پس من زن گرفتم برای چی؟؟؟
درضمن همسر من ناشزه هست و چندین بار از فرمانهای من نشوز کرده و بددهنی و فحاشی میکنه. ولی من هر مطلبی رو که توی دادگاه مطرح میکردم، اضی می گفت که برای این مسئله باید یه پرونده ی دیگه تشکیل بدی و مدام از زنم دفاع میکرد!!!
یعنی من برای هر مطلبی باید یه درخواست جداگانه بدم؟ برای فحاشی؟ برای نشوز؟ برای تحصیلش در یه شهر دیگه؟ برای برداشتن پولهای من؟ برای پس گرفتن طلاهایی که بهش دادم؟
برای تمام این موارد باید درخواست جداگانه بدم و چندماه منتظر باشم که دادگاه تشکیل بشه و آخرشم هیچ اتفاقی نیفته؟؟؟؟
من چی کار باید بکنم؟؟
خواهش میکنم زود بهم جواب بدین و راهنماییم کنید، خواهش میکنممممم. فردا میخوام برم دادگاه و اعتراض کنم به حکم. بگین که چیکار باید بکنم؟ اعتراضم وارده یا نه؟
تشکر

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: -
1 پاسخ
2,902 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۱/۰۸/۰۱ ۰۱:۳۷:۴۷